My Blog List

Sunday 14 December 2014

Teknik Terbaik Membesar & Memanjangkan Zakar Yang Boleh Dilakukan Sendiri.

ebentar Lagi Anda Akan Ditunjukkan Rahsia Sebenar Untuk Mengatasi Masalah Zakar Yang Pendek Dan Kecil Oleh

Androzakar@Andropenis Gold...

PRO EXTENDER RM100
KLIK SINI

BESAR PANJANG TEGUH





Re:Besar & panjangkan zakar secara malas & tanpa urutan.
Adakah anda pernah pakai minyak belacak, minyak lintah atau segala macam jenis minyak lagi untuk membesar & memanjangkan zakar? Adakah ia berhasil? Jawapannya ialah ya dan tidak. Sesetengah orang tidak mampu untuk memenuhi jadual urutan harian ke atas zakar dek kesibukan kerja. Siang bekerja, malam dah penat untuk buat urutan konsisten.
Setiap urutan memakan masa 10-20 minit. Boleh buat urutan pun tidak konsisten. Itu hanya membuang masa sahaja. Belum lagi campur dengan minyak yang menggelikan, berbau  & tidak mahir dengan cara urutan yang telah ditetapkan. Jadi masalah #1, malas berurut & tiada masa.

Masalah-masalah utama..
Masalah #2:Onani itu berdosa!Masalah kedua. Jika urutan zakar, kalau salah cara, air mani akan terkeluar & itu BERDOSA. Proses pembesar & pemanjangan zakar juga terbantut.Sengaja mengeluarkan air mani tanpa sebab yang dibolehkan. Masalah ini berlaku kepada hampir semua pemakai minyak ketika proses mengurut.
Masalah #3:Saiz zakar yang pendek &kecil.
Berapakah saiz zakar anda? Bagi setiap lelaki Asia yang matang, saiz purata zakar normal pada ketika tegang adalah pada saiz 3.5-4 inci. Saiz itu dianggap pendek. Tetapi sebilangan mereka rasa tidak puas, lebih lagi yang bertubuh rendah dan inginkan zakar lebih besar. Ingat, para wanita mahukan zakar yang besar & panjang. Malu rasanya pada malam pertama, isteri anda ketawakan anda. Zakar pendek & kecil.
Masalah #4:Zakar bengkok.
Dah la pendek & kecil, bengkok pula tu. Sama ada bengkok ke kiri atau ke kanan. Keadaan zakar begini akan menimbulkan ketidakselesaan ketika melakukan hubungan seks bersama isteri tercinta. Selain itu akan megalami kesukaran ketika hendak memasukkan zakar ke dalam faraj isteri.
Masalah #5:Kena telan pil, makanan tambahan yang belum tentu elok.

.Bermacam-macam jenis pil, ubat & makanan tambahan yang berlambak di pasaran yang mendakwa hanya dengan MAKAN , boleh membesar & memanjangkan zakar. Bahkan sesetengahnya amat bahaya kerana mengandungi bahan-bahan yang tidak diiktiraf oleh badan kesihatan yang berkelayakan. Jika anda lihat di internet, banyak komen-komen negatif tentang produk-produk sebegini.


Masalah #6:Isteri geramkan zakar yang besar & panjang! Isteri juga tak puas.
Ini masalah yang boleh membawa kepada keretakan rumahtangga jika tidak ditangani dengan betul. Kebanyakan isteri begitu atas tinjauan yang dilakukan. Tapi kaum wanita biasalah, segan & pemalu. Jadi memang tanggungjawab menyediakan bentuk zakar yang baik kepada isteri anda.
2 faktor terpenting menentukan teknik terbaik membesar & memanjangkan zakar. Pertamanya, ianya mesti terbukti yang mana-mana lelaki yang menggunakan alat pembesaran zakar mesti mendapat zakar yang besa& panjang serta kesan yang kekal. Bukan sahaja keberkesanan sesuatu produk sahaja yang ditekankan, ianya mesti menjamin keselamatan si pengguna.

Teknik terbaik tanpa urutan & pil yang terbukti adalah teknik mengenakan kuasa tarikan yang konsisten ke atas zakar. Ianya membenarkan sel-sel zakar berpisah yang kemudiannya membina sel di antara mereka.
Beberapa kajian menunjukkan yang alat tarikan zakar boleh membesar & memanjang zakar serta ukur lilitnya. Bergantung kepada masa yang diberikan oleh pengguna. Alat ini juga mempunyai jaminan keselamatan yang tinggi.
Androzakar@Andropenis Gold adalah produk pembesaran & pemanjangan zakar terbaik yang dijual di seluruh dunia. Dianggap cara pembesar & pemanjangan zakar terbaik jika dibandingkan dengan cara urutan & pil.




PRO EXTENDER MURAH
RM 100
BERMINAT CALL
WAN 012 282 4447
 WAN 012 282 4447(call/sms sahaja )
           012 9201225 whatssap




PRO EXTENDER MURAH












http://bujangkuat.blogspot.com/ SILA KLIK

TEKNIK BESAR ZAKAR
UNTUK LEBIH DETAIL TENTANG PRODUK LELAKI DAN WANITA !!






TQ

No comments:

Post a Comment